مقالات

انواع شکلات های محبوب در جهان

انواع شکلات های محبوب در جهان

معروف ترین برندهای شکلات

در ادامه برندهای معتبر و معروف جهان را در زمینه شکلات سازی برای شما بیان می کنیم:

فررو روچر (Ferrero Rocher)

فررو روچر به علت مزایای بسیار زیاد و محبوبیت جهانی گسترده، یکی از پرفروش ترین برندهای شکلات خارجی می باشد. این شرکت معتبر سال های زیادی در صنعت شکلات پیشرو بوده است. همچنین گفته می‌شود که Ferrero Rocher در بین محبوب‌ترین برندهای شکلات رتبه اول را دارد. شکلات‌های Ferrero Rocher در فویل طلایی پیچیده می‌شوند و افراد به خاطر ظاهر شکیلی که این شکلات ها دارند، در برخی مناسبت‌ها آن‌ها را هدیه می‌دهند. کیفیت و ظاهر این محصول سوئیسی آن را در صدر فهرست بهترین شکلات های جهان قرار می دهد.

 توبلرون (Toblerone)

این نوع شکلات نیز توسط کارخانه های کشور سوئیس تولید می شود. سوئیس دارای قدرتمند ترین کارخانه ها در زمینه تهیه شکلات است. ظاهر شکلات های توبلرون به صورت مثلثی و برگرفته از کوهی معروف در سوئیس می باشد. شکلات های توبلرون گاهی از یک مثلث و گاهی مانند اهرام مصر از چند مثلث به هم پیوسته تشکیل شده اند. مواد تشکیل دهنده این نوع از شکلات های معروف موادی از قبیل بادام، عسل، نوقا و کاکائو می باشند.

مارس (Mars)

برند محبوب و نام‌آشنای مارس تولیدکننده‌ شکلات‌های اسنیکرز، گلکسی، داو (Dove)، ام اند ام (M & M’S)، توییکس (Twix) و شکلات‌های تخته‌ای مارس در جهان است. این شرکت آمریکایی کار خود را با شکلات پوششی و از سال ۱۹۳۳ میلادی در انگلستان آغاز کرد. «فرانک سی مارس» کار شیرینی پزی را از مادر خود آموخت و از ۱۹ سالگی به فروش آب‌نبات روی آورد. وی اولین کارخانه آب‌نبات سازی خود را در ۱۹۱۱ میلادی تاسیس و حدود ۱۰ سال بعد، شرکت ماروبار را افتتاح کرد که بعدها به مارس تغییر نام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *